top of page

Cicle de conferències: Nascuy Linares, La importància de les bandes sonores al cinema



Avui hem rebut la visita del compositor Nascuy Linares. Amb la seva conferència La importància de les bandes sonores al cinema hem après moltes coses interessants.

Aquí teniu un petit recull d’impressions de l’alumnat de 2n d'ESO que ha assistit a la xerrada:


- M’ha sorprès que la música té una importància molt gran a les pel·lícules i que a vegades no li donem valor, quan és la cançó la que fa que una pel·lícula agradi.

- M’ha impressionat que a vegades nosaltres quan mirem una pel·lícula no ens fixem en les cançons i en veritat si no tingués música/sorolls no seria el mateix.

- M’ha impressionat saber que la banda sonora d’una pel·lícula és tot el conjunt de sorolls que hi apareixen i no només les cançons/la música.

- El que més m’ha sorprès ha sigut que ha treballat amb una noia que ha estat nominada als Òscars.

- M’ha sorprès saber que una banda sonora té molta gent i molta feina al darrere.

- M’ha agradat molt veure els tràilers de les pel·lícules en les que ha participat.

- M’ha sorprès que gairebé tota la feina que fa la pot fer des de casa seva.

- M’ha agradat quan ha dit que els ordinadors encara no han reemplaçat els compositors, que són una eina més.

- M’ha agradat com s’expressava i explicava les coses.


Com podeu comprovar no els ha deixat indiferents.

Motíssimes gràcies, Nascuy, ha estat tot un plaer.


bottom of page