top of page

Conferència: Josep Gòrriz.

Un any més, l'alumnat de 2n d'ESO, ha pogut gaudir de la presència d'en Josep Gòrriz. La seva xerrada ha resultat: "Entretinguda per les explicacions, interessant pel contingut i adequada per a la nostra edat", Pablo Martín 2C ESO.

Podeu llegir a continuació moltes altres opinions del nostre alumnat:

- Ahir va venir a fer-nos una conferència en Josep Gòrriz. A mi em van semblar molt interessants els seus comentaris sobre les preguntes que li havien fet en altres escoles. Una de les parts que més em va agradar va ser quan ens explicava anècdotes sobre els seus estudiants i, també, quan ens va llegir algunes redaccions.

Nati Platel 2A ESO

- La xerrada de Josep Gòrriz va ser molt interessant. Va llegir textos que a ell li havien transmès força i els va llegir perquè nosaltres sentíssim el mateix. Crec que la finalitat de la xerrada no va ser parlar del Punt negre, sinó conèixer l’art que suposa escriure i crear amor per la lectura.

Emma García 2A ESO

- Jo sempre he volgut ser escriptora, convertir els meus sentiments i emocions en literatura, en art. Josep Gòrriz m’ha inspirat moltíssim per començar a fer les meves pròpies escriptures.

En cap moment de la seva xerrada m’he avorrit, tot el que deia inspirava cada part del meu sentit de l’art. Gràcies a ell i a les seves paraules, pot ser que arribi a ser una gran escriptora.

Andrea Jorge 2A ESO

- Ahir en Josep Gòrriz va venir a fer una xerrada molt interessant. Va parlar sobre la seva vida i la seva inspiració. A mi em va agradar bastant, perquè jo crec que té raó:

La inspiració de veritat surt si t’ha passat, perquè si no la història s’escriu diferent.

Alex Martínez 2A ESO

- "Per escriure una novel·la, l’essencial no és fer poques faltes. Sinó escriure una novel·la real, viscuda per tu mateix, perquè la gent senti i es cregui aquella història".

Josep Gòrriz, autor de Punt negre.

Unai Rodríguez 2A ESO

- A mi m’ha agradat molt perquè ha relacionat molts aspectes de la vida.

He après diferents maneres de fer redaccions.

M’ha agradat la manera que té d’expressar-se en públic.

Martina Martínez 2B ESO

- Gràcies a ell ja sé com fer una bona redacció.

La J.K.Rowling al principi era una noia com qualsevol.

Els textos no es fan amb el cap, sinó amb el cor.

Albert Caner 2B ESO

- M’ha fet pensar que ser escriptor és molt difícil.

M’ha ensenyat que per escriure bons llibres s’han de posar sentiments i coses reals, no inventades.

M’ha agradat la part que parlava sobre l’autora de Harry Potter.

Wangen Ye 2B ESO

- La conferència em va semblar molt interessant i ell sembla un home molt culte.

Tot el que ens va explicar era molt entretingut, ja que es veia que era tot cert.

El que menys em va agradar va ser que quasi no vam tenir temps de fer preguntes, però per la resta, tot perfecte!

Arnau Mendoza 2B ESO

- Ens va explicar algunes històries d’alguns alumnes que ha tingut.

Ens va dir i explicar que totes les lectures han de ser de veritat i amb sentiments. I que el que importa és el contingut.

Ens va explicar una mica la vida de la seva àvia.

Gloria Candon 2C ESO

- La conferència va ser molt interessant, ja que va explicar moltes anècdotes i històries de quan era jove. Ens va aclarir els dubtes sobre Punt negre i va ser molt agradable.

Carla Rodríguez 2C ESO

- La xerrada va estar bé, però crec que hauríem d’haver parlat una miqueta més del llibre que hem llegit.

Vam conèixer més l’autor, ens va explicar històries seves de quan es va quedar a dinar a casa d’un amic gallec.

Paula Méndez 2C ESO

- Ha sigut una xerrada entretinguda i m’ha agradat que no parlés només d’ell, sinó que li donés importància als seus alumnes.

En Josep és un home especial, és molt simpàtic i parla amb molt d’amor dels seus llibres.

Em va semblar interessant que ens pogués explicar coses sobre les seves històries i com es pot fer per crear-les.

Natàlia Bausà 2C ESO

Institut Joan Miró

Cornellà de Llobregat, 30 de gener de 2019

bottom of page